Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2013

Av marlene - 4 november 2013 14:45

12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig.

 

1. Jag älskar att kolla på thrillers/skräckisar.

2. Jag är 25% italiensk (inget att skryta med, menmen..)

3. I gymnasiet gick jag media-sam.

4. Jag tycker att det är sjukt kul att redigera filmer.

5. Jag är vegetarian och har varit det i ca 5-6 år.

7. Min första konsert jag gick på var Shakira (tror jag).

8. Jag spelade fotboll när jag var mellan 10-12 år.

9. Jag var 13 när jag blev tillsammans med min första pojkvän.

10. Jag älskar (verkligen äääälskar) att sjunga.

11. Min första kändis crush var Nick Carter i Backstreet Boys.

12. Jag är sjukt kort, är 1,60 typ. I hate it..

13. Jag har varit i Thailand fyra gånger.

14. Jag är 21 men får alltid höra att jag ser yngre ut.

15. Ett land jag alltid velat åka till är USA.

Av marlene - 3 november 2013 20:48

Det här måste vara deras bästa musikvideo dom gjort än så länge. Tycker såklart att alla deras musikvideon är as bra, men den här är verkligen sjukt jävla perfekt. Åh vad jag älskar dessa fem killar. Alltså... finns inga ord. I'm in love.

Av marlene - 3 november 2013 14:57

Ah men godmorgooon! Igår drog jag till Jakan vid ett och mötte upp Sandra. Vi köpte present till Emma som fyllde 20 igår. Efter det drog jag och sola i typ 35 min och det var AS najs! Lite brunare blev man iallafall.. Hehe. Sandra kom hit efter hon ätit middag och då förade vi lite med Vanne och Andreas innan dom drog på halloween fest. Vid halv elva mötte jag och Sandra upp Linda och vi drog till Olivia (där festen skulle vara). Det vart en väldigt rolig och lyckad kväll! Sandra och Linda tog taxi hem till Sandra tror jag, men jag stannade kvar ett tag eftersom jag ändå bodde så nära. Dock tvingade två killkompisar mig att hänga med dom, vilket jag också gjorde. Vi drog till Victor och alla tre deckade direkt. Klockan var typ fem eller så.. Haha, så idag vakna vi vid två. Yey, sovit bort hela dagen -.- pusss

Av marlene - 2 november 2013 10:37

Alltså shiiiit! Två snygga boyz i en och samma bild! Wow alltså.. #onedirection

Av marlene - 1 november 2013 15:45

11 - En bild som är från när jag var liten.

 

Ellen och jag.

 

Av marlene - 1 november 2013 11:38

Zaras nya låt Bad Boys, jag tycker att låten är riktigt bra faktiskt. Den är annorlunda från vad hon tidigare gjort. Den här är mer bad om man jämför med uncover t.ex som är värsta balladen. Hursomhelst är hon sjukt grym på att sjunga!

Av marlene - 1 november 2013 09:15

Hello November.


Vaknade för ett tag sen och gör inte så mycket. Hemma från jobbet idag också så att jag blir helt frisk. Lika bra det. Jag mår mycket bättre. Halsonten är nästan helt borta (tur det!), ett tag kändes det som att det skulle bli värre.. feber har jag fortfarande men har tagit massa alvedon så det går väl över snart. Ikväll blir jag bara hemma så jag får vila lite mer. Imorgon ska jag eventuellt på fest och fira två vänner. Men vi får se hur jag mår imorgon helt enkelt. Pussss!



George Shaid - Resolution.
Du ger mig rysningar med din underbara röst.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29 30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards