Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 25 november 2009

Av marlene - 25 november 2009 23:18

I wish I could rip out a page of my memory
Cuz I put too much energy in him and me
Can't wait 'til I get through this phase
Cuz it's killing me
Too bad we can't re-write our own history


Such a mystery when he's here with me 
It's hard to believe I'm still lonely 
Chances fading now, patience running out 
This ain't how it's supposed to be

I'm having nightmares from sleeping with the enemy 
How did we reverse the chemistry
I don't want us to be the end of me
This love is taking all of my energy

Av marlene - 25 november 2009 18:24

Tyckte att paranormal activity va lång tråkig. Hände typ ingenting och den va inte alls läskig.
 

Efter den somna jag ett tag, eller ah jag vaknade nu ;p och ska äta sen vet jag inte va jag ska göra.. finns inte så mkt att göra när man är sjuk. Frida smsa mig och sa att det va misshandel i skolan idag så polisen fick komma. Usch.. Nä nu ska jag äta, puss.

Av marlene - 25 november 2009 13:50

New moon va jättebra, vill se eclipse nu haha :) aja, efter den kolla jag på en annan film me Beyoncé som heter obsessed, den va bra. Efter den somna jag och så vakna jag igen vid elva. Har kollat på en film som heter orphan. Ali sa att den va skit bra typ, men nja det tyckte inte jag ;p nu ska jag kolla på paranormal activity, vissa säger att den är dålig och inte läskig alls, andra säger att den är bra och läskig. Får väl se vad jag tycker då :) puuuss

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards