Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 7 november 2009

Av marlene - 7 november 2009 23:53

Måste bara säga att DU betyder skit mycket för mig och jag vet inte vad jag skulle ta mig till utan dig. Det plågar mig att vi inte är lika nära som vi var förut. Vi har känt varandra i snart två år och det är inte så speciellt länge. Vi började umgås någongång i mars och så umgicks vi från mars till augusti varje dag. Det var alltid du, jag och vårat gäng. Jag saknar den tiden med er, det gör jag verkligen! Men ingenting kommer att bli som det var förut.

Nu har vi börjat umgås igen lite och det känns skit bra, även fast inget kommer att bli som förr så vill jag fortfarande ha kvar er i mitt liv.
 

Du och jag har varit med om så mycket tillsammans. Alla gånger vi varit i kallhäll och suttit på ett berg och krökat? Alla gånger vi deckat i din säng? Varit på fest hos "Greven"? Suttit på fotbollsplan och snackat om allt? Bråkat? Blivit sams igen? Gråtit framför varandra? Tränat i simhallen? Hos din mormor och morfar? Hos mig? Hos dig? Alla gånger i somras när vi var på görväln varje dag? Den gången vi var på kryssning? Jag har så sjukt många minnen med dig! Du är en utav mina bästavänner och du betyder verkligen jättemycket för mig! Jag älskar dig Malin!


Av marlene - 7 november 2009 20:51

Jag vill ut (!!!) orkar inte vara sjuk asso, så fucking boring. Aja, får ligga hemma och kolla på desperate hours som ändå börjar om en halvtimme typ. Snaaaark.. sitter och lyssnar på lite JB låtar som vanligt Glad!
 

Juste, igår hade jag och pojkvännen våran två månaders dag. Vet att det bara är två månader, men whatever.

Slänger in en bild på mig från förra året. Ciao!


Av marlene - 7 november 2009 20:06

Gick nyss in på youtube och kollade lite på Jonas Brothers och så hitta jag en låt jag hört en gång förut men visste inte vad den hette och den är faktiskt bra! Låten heter Bounce och dom sjunger den med Demi Lovato tror jag.. aja, kollade videon och där är skit skön, haha! Jag älskar dom där killarna sjukt mycket!

Här är videon:
 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards