Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 20 november 2009

Av marlene - 20 november 2009 23:16

Killar säger: Jag älskar dig

Men menar: Dig + 15 andra tjejer..
Killar säger: Vilken snygg tröja du har!

Men menar: Hon vore snyggare utan..

Killar säger: Vad snygg och söt du är

Men menar: Hoppas jag får henne i säng..

Killar säger: Det får bli vår lilla hemlighet

Men menar: Våran + mina 10 polare..

Killar säger: Jag älskar dig nu och föralltid

Men menar: Tills jag hittar en ny..
 

Tjejer säger: Jag älskar dig

Men menar: Att han är hennes allt

Tjejer säger: Vilken snygg tröja du har!

Men menar: Att han är fin i den

Tjejer säger: Vad snygg och söt du är

Men menar: Att han är det finaste hon sett

Tjejer säger: Jag älskar dig nu och föralltid

Men menar: Tills han krossar hennes hjärta

Av marlene - 20 november 2009 23:03

Klockan åtta började ju idol, så kollade på det i typ en timme för klockan nio började en film som heter donky punch, och det var en thriller och den verkade bra när man läste om den. Men njae, jag tyckte faktiskt inte den va så bra och den va inte alls läskig. Men kollade ändå klart på hela.. Ciao

Av marlene - 20 november 2009 17:48

Gick upp sju idag och fick stressa lite så jag skulle hinna med bussen som gick 07:36, och det gjorde jag :) när jag kom till skolan va klockan typ halv nio och då gick jag, Sandra och Tobbe till samlingssalen där vi skulle göra engelska nationella. Det gick väl hyfsat bra tycker jag. Efter nationella hade vi naturkunskap och då skulle vi ut i skogen och kolla på träd?! När vi gjort det fick vi sluta den lektionen så då hade vi ca en timmes håltimme. Sen runt ett började graf och vi fick sluta när vi gjort klart en annons. Både jag och Frida blev klara runt två så då drog vi hem till mig och hämta pengar, sedan vidare till Kista där vi käka. Kom precis hem och ska väl kolla på tv. Tror jag ska tare lugnt ikväll och bara vara hemma, men imorgon är det fest Glad

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards