Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 november 2009

Av marlene - 10 november 2009 17:13

Frida stannade hemma istället, så jag åkte till skolan själv :( haha nej men träffade på Tobbe på Kungsängen station så då gick vi tillsammans eftersom vi ändå hade samma lektion imorse. På rörlig bild lektionen hade vi tänkt göra en parodi film om lärarna, men nu ångrade vi oss och ska göra idol fast parodi då alltså.
 

Kom hem för en halvtimme sen kanske och hoppa in i duschen direkt. Nu har jag duschat och väntar på maaaaat. Är skit hungrig! Åt ingenting i skolan idag för de va potatismos med korv, blä.. Men vid två tiden gick jag, Carro och Julia till Tibble pizzeria för Julia skulle äta, så jag smakade lite pizza av henne.

Efter maten ska jag fixa mig och sen åka till min pojkvän som bor i Bro :) men ska inte sova där, så kanske skriver när jag kommer hem. Puss!


suddig bild på Jonas och Frida för typ tre veckor sen x)

Av marlene - 10 november 2009 07:37

Börjar 08:15 idag men alla andra i klassen får börja senare eftersom dom har foto eller graf. Så egentligen skulle jag behövt ta bussen som går tjugo över, för 19 minuter sen.. men eftersom både jag och Frida försov oss lite ska vi åka lite senare. Den lektionen är ju ändå tre timmar lång eller något. Usch slutar fyra idag -.- aja jag skriver väl när jag kommit hem :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards