Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 november 2009

Av marlene - 9 november 2009 22:04

Har legat och kollat på gossip girl på datan eftersom jag missade kvällens avsnitt. Ska nog ta och kolla nästa avsnitt också innan jag går och lägger mig. GG är ju bästa programmet :)


Av marlene - 9 november 2009 19:54

Har inte kunnat skriva någonting pga att jag varit med Frida sen vi slutat. Aja, skolan va skit seg och det har hänt en massa grejer. En kompis till mig har blivit hotad så nu är killen avstängd från skolan, fast det var förra veckan så han får troligtvis komma tillbaks till skolan imorgon. Sen så har det hänt en annan grej också, men orkar inte ta upp det här.
 

Iallafall så drog jag och Frida hem till mig efter skolan och vi har inte gjort så mycket. Bara snackat om allt typ. Mest om det som hänt idag. Men hon drog precis så jag ska lägga mig och kolla på tv bara. Är så sjukt trött och har värsta huvudvärken. Kanske skriver något mer senare, puss!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards