Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2009

Av marlene - 20 november 2009 23:03

Klockan åtta började ju idol, så kollade på det i typ en timme för klockan nio började en film som heter donky punch, och det var en thriller och den verkade bra när man läste om den. Men njae, jag tyckte faktiskt inte den va så bra och den va inte alls läskig. Men kollade ändå klart på hela.. Ciao

Av marlene - 20 november 2009 17:48

Gick upp sju idag och fick stressa lite så jag skulle hinna med bussen som gick 07:36, och det gjorde jag :) när jag kom till skolan va klockan typ halv nio och då gick jag, Sandra och Tobbe till samlingssalen där vi skulle göra engelska nationella. Det gick väl hyfsat bra tycker jag. Efter nationella hade vi naturkunskap och då skulle vi ut i skogen och kolla på träd?! När vi gjort det fick vi sluta den lektionen så då hade vi ca en timmes håltimme. Sen runt ett började graf och vi fick sluta när vi gjort klart en annons. Både jag och Frida blev klara runt två så då drog vi hem till mig och hämta pengar, sedan vidare till Kista där vi käka. Kom precis hem och ska väl kolla på tv. Tror jag ska tare lugnt ikväll och bara vara hemma, men imorgon är det fest Glad

Av marlene - 19 november 2009 19:36

Nu har jag sett the dark knight och ja den va faktiskt bra, fett lång bara ;p..

Igår kom ju PH fast de visste jag inte, så missade ju det avsnittet. Fast nu sitter jag och kollar på den på tv6.se/play Glad! Och om tjugo min börjar ju mammas pojkar och sen klockan 21 är det PH ;). Ska ta och äta lite Ben&Jerry's också =D möööms! Puss

Av marlene - 19 november 2009 16:50

Ännu en skoldag avklarad, och imorgon är det ju fredag, yey! Har haft ont i huvudet hela dagen typ, skit jobbigt. Men klarade ändå av dagen vilket var bra. Slutade tre idag. Jag och Frida skulle ner till ICA men båda två behövde åka hem först och hämta pengar sen möttes vi vid ICA. Så köpte hon och hennes lillasyster Alina lite mat och jag väntade på mami som ändå var påväg till ICA ;). Nu är jag iallafall hemma och gör ingenting. Eller jo, snart börjar filmen the dark knight med Heath Ledger så tänkte se den. Har aldrig sett hela förut så ska passa på nu eftersom alla säger att den är bra. Skriver senare. PUSS

Av marlene - 18 november 2009 22:14

Ska lägga mig i sängen och kolla tv tills jag somnar, haha. Ska upp tidigt imorgon så det här blir sista inlägget för idag. Puuuuuuss!


Bild från ettan (:

Av marlene - 18 november 2009 20:58

There are times when you look in my eyes

I see the love that we share I see the joy inside

But I didn't see the feelings you had,

and now you're sayin' goodbye, cause your love is done
 

And all I can think about is you,

the way you say you love me too,

And everytime I close my eyes,

I see your face,

My love can never be erased,

and you can never be replaced
 

There are times when I kiss you goodnight,
I feel the love that we share I feel the joy inside
But I didn't feel what you tried to hide,
and now you're sayin' goodbye, cause your feeling is done

Av marlene - 18 november 2009 20:45

Har inte kunnat blogga idag. Har varit i skolan från klockan 10 till 17.. jobbigt! Iallafall när vi slutat gick jag, Adde, Frida och Jonas till busshållplatsen och det var verkligen kolsvart ute. Fick vänta på bussen i typ tio min, sen på Kungsängen station träffa vi Ali så gjorde honom sällskap. När vi kom till Jakan tog jag, Frida, Adde och Jonas bussen hem till Frida där vi var ett tag. Sen innan vi skulle dra ner mot Viksjöskolan höll Jonas och Adde på att fixa deras hår och det tog hur lång tid som helst. Men tillslut var dom klara och då drog vi ner till Viksjöskolan och kolla på elevkonserten som var i typ en timma. Usch, säger bara att den blir sämre och sämre för varje år.. fast fanns ju vissa som var bra såklart! Den sluta runt tjugo i åtta eller något, och då drog vi till busshållplatsen och stog där och vänta på bussen. Jonas och Adde skulle ju hem så då tog dom bussen, men eftersom jag och Frida bor i Viksjö gick vi hem i regnet. Blä för regn asso.
 

Kom hem för ett bra tag sen och har ätit, äntligen! Man kan säga att den måltiden jag åt nu var min frukost, lunch och middag :/ inte bra. Måste börja äta bättre!

Av marlene - 17 november 2009 23:16

Har kollat på DH, sen så har jag inte gjort så mycket. Trodde ju att paradise hotel va idag, men tydligen inte ;o fast igår stog de att den skulle komma idag.. aja whatever ;p ska borsta tänderna nu och sen blire läggdags, är skit trött. Så godnatt :) puss

  Haha, Frida och Jonas för typ en månad sen =D

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards