Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2009

Av marlene - 14 november 2009 17:29

Drog till Carro igår och skulle ha filmkväll där med Johnny och Simon. Egentligen skulle min pojkvän också va me men han orkade inte åka från Bro till Jakan :( aja.. Vi kollade iallafall på taken, she's the man och män som hatar kvinnor. Jag somnade när det var typ 15 min kvar av Män som hatar kvinnor, men har ändå sett den förut så det spelade ingen roll, var ju skit trött.


Ikväll var jag, Julia och Carro sugna på att festa och vi har kollat runt med alla men ingen vet nånting typ. Så verkar som det blir en hemmakväll istället. Skit tråkigt -.- kanske hittar på något iallafall. Nu ska jag kolla lite på tv. Puss

Av marlene - 13 november 2009 17:49

Det blir inge party ikväll då, för killarna vi skulle dra dit med pallade inte. Dom ville ha filmkväll istället, så det blir filmkväll hos Carro eftersom jag och hon inte orkade åka till Solna själva. Ska dra till henne runt sju eller något, så skriver sen när jag kommer hem ifall jag inte sover hos henne då :) puuuuuss

Av marlene - 13 november 2009 15:14

De är ju fredag den 13:e idag.. otursdagen lixom. Fast än så länge har det inte hänt mig något. Kanske händer något ikväll? Jag och Carro ska dra till Solna och kolla en fest, men om det är tråkigt där drar vi någon annanstans.

Aja, skoldagen va skit skön! Har haft två lektioner och på dom lektionerna har vi knappt jobbat nånting alls. Vanligtvis slutar vi fem på fredagar, men eftersom vår sista lektion är graf och den lektionen är i ca fyra timmar så får vi alltid sluta tidigare, och idag fick vi sluta runt kvart i två =D

Nu är jag hemma och gör typ ingenting. Ska kolla på tv ett tag, sen duscha. Ciao!

Av marlene - 12 november 2009 23:14

Har kollat på ett GG-avsnitt nu och ska tvätta bort mascaran och borsta tänderna bara. Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla lite på tv om jag orkar.


Kan inte fatta att det va ca tre år sen vi var i Thailand, känns som om det bara var någon månad sen fast ändå inte. Kommer ihåg när vi skulle dit, då jag skulle börja åttan. Jag ville verkligen inte åka dit för jag trodde jag skulle tappa kontakten med alla mina vänner. Men träffade massa me nya människor där som var alldeles underbara så jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit. Allt var så lätt då.. jag och min syster gick i en svensk skola på ön Koh Lanta och varje dag efter skolan drog vi och massa kompisar antingen till stranden eller till någons pool.. så många minnen därifrån :') nej nu ska jag sova, godnatt!

 

Av marlene - 12 november 2009 21:13

Har kollat på mammas pojkar, tycker att de programmet är fett bra, haha ^^ jahapp, vad ska man göra nu då? :| antingen sitta här vid datan och läsa bloggar eller så kollar jag på GG.. ah tror jag tar och kollar på GG faktiskt (a)

Skriver ett inlägg innan jag går och lägger mig. Puss

Av marlene - 12 november 2009 18:00

Vad heter du? Marlene Persson  
Vart bor du? I Viksjö 
Trivs du där? Ja det gör jag väl, men vill flytta 
Brukar du läsa horoskop? Nej
Har du körkort? Inte än

Vad spenderar du dina pengar på? Smink, kläder och sånt dära 
 

Festar du? Ja såklart 
Brukar du bli för full? Nej inte för full :)

Antal kuddar i sängen? 6 st
Kan du baka bullar? Jodå
Bläck eller blyerts?
Blyerts
Mc donald's eller burger king? Mc donalds
Är du allergisk mot något? Nötter

Äger du ett busskort? Yes
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? Brukar inte dricka mjölk men när jag gör det är det grön
Hur ser du ut idag? Just nu har jag mjukisar, linne och halsduk på mig
Nästa mål i ditt liv? Få bra betyg och flytta till USA
Vad såg du senast på tv? Hannah Montana, haha!
Hur svarar du i mobilen? Hallå?
Vem ringde dig senast? Mami

Vad sa den som ringde? Vad vill du ha till middag?
Antal timmar sömn inatt? Sju tror jag
Sov du ensam? Yep




SENASTE PERSON SOM

Sov i din säng: Jag?
Såg dig gråta: Haha.. Frida, Julia, Jonas, Sara, Jannica, Alex och Marcus ;p (det var på fyllan)
Fick dig att gråta: Hemligt
Du gick på bio med: Frida
Du gick på stan med: Kommer inte ihåg ;o

Skällde på dig: Minns inte
Skickade ett e-mail till dig: Nån på facebook


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? Ja, säger bara det om jag menar det
Bråkat med ditt husdjur? Haha ja det har väl hänt
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Ja faktiskt ;o

Tagit droger? Nej och kommer aldrig att göra det
Vad är du mest rädd för? Att någon som står mig nära dör
Vilka kläder sover du i? Stor t-shirt och shorts
Vart vill du gifta dig? Om jag vill gifta mig så ska det vara utomlands
Vad hatar du verkligen? Falska människor
Har du varit kär? Ja
Kör du bil? Nope
Har du ett jobb? Nej

Gillar du att ha folk omkring dig? Ja vem gör inte det? ;p
Är du ett hälsofreak? Njae inte direkt..



STUFF

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? Ja :'(

Är du ensam nu? Jaop

Vill du gifta dig? Är osäker
Vill du ha barn? Ja


DE SENASTE 48 TIMMARNA

Gråtit? Nej
Köpt någonting? Nej

Varit sjuk? Nej, var det förra veckan
Sjungit? Haha ja, gör det hela tiden!
Sagt "jag älskar dig" i verkligheten? Ja fast inte de senaste 48 timmarna
Velat säga till några att du älskar dem? Dom jag älskar vet om det

Träffat nån ny person? Nej
Saknat någon? Ja..
Kramat någon? Ja

Kysst någon? Yes


SENASTE

Låt du hörde: Jonas Brothers - Fly with me
Sak du stal: Minns inte

Senaste människa du slog: Haha min pojkvän Ricky =D
Senaste bussresan: Idag


FÖRSTA
Första bästa kompis: Angelica
Första jobb: Aldrig jobbat.. eller räknas praktik? x)
Första inhandlade skiva: Åh.. säkert någon hits for kids skiva ;p
Första piercing/tatuering: Naveln

Av marlene - 12 november 2009 17:04

Började halv nio idag med historia och eftersom jag och Frida är i samma grupp som Alex och Jonas kunde vi inte göra så mycket pga att varken Alex eller Jonas var i skolan idag. Efter historia hade vi matte som var boooring.. därefter graf och då skulle vi göra en affisch som skulle beskriva en själv. Gick väl sådär för jag är inte så proffsig på photoshop eller alla program vi använder ;p, sista lektionen var engelska. Vi slutade tre och jag kom hem för en timme sen. Har inte gjort så mycket, kollat på tv bara. Kanske drar till pojkvännen ikväll annars stannar jag hemma och kollar på mammas pojkar ;). Ciao! 


Av marlene - 11 november 2009 22:48

Somnade aldrig när jag kollade på efterlyst ;) Haha ligger och kollar på grease 2 just nu. Ska tvätta bort mascaran och borsta tänderna, sen sova!Godnatt, puss Glad


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards