Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2009

Av marlene - 23 november 2009 17:00

You're one in a million

You're once in a lifetime

You made me discover one of the stars above us
 

   

Av marlene - 23 november 2009 15:47

Somnade efter PH, fast har knappt sovit nånting inatt för jag hade feber men gick ändå till skolan och va där hela dagen, men åkte hem innan vi skulle ha vår sista lektion. Så nu ligger jag i sängen och kollar på tv bara, tror jag blir hemma imorgon. Puss

Av marlene - 22 november 2009 21:22

Om typ 35 min börjar PH, måste kolla på det! Efter det ska jag sova. Har inte sovit nånting sen vi sov hos Michel och det var inte många timmar vi sov, så jag är fett trött. Skriver imorgon. Puss

Av marlene - 22 november 2009 19:49

              

Jag och Frida hos Frida innan vi skulle ta bussen

    
Michel och Jonas

Jag och Michel
 
Goth och Emil
 
Zack och Michel
 
Sötaste! Zack och Julia


Michel, Zack, Carro, Allen (?) och någon

Michel, Allen (?) och någon ^^

Allen (?) på bordet, Emil och jag

"King Kong" och Ali

Zack och Ali

Arthur (?), jag och Zack

Lite folk Flört


Jonas, jag och Emil

Glada Jonas och Ali

Frida, Emil och jag

Adde somnade så nån la honom i badkaret, haha!

Jonas på madrass, Goth, Michel, Emil och jag som gömmer mig under täcket

 
Dom ritade på Jonas ansikte =D


Ali och Adde, haha alla ville ta kort med Adde ;p

Av marlene - 22 november 2009 15:22


HAHHA! Typ från i somras ;)
 

Åh.. har fett tråkigt. Vet inte vad jag ska göra :| fast är iofs ganska trött så funderar på att sova ett tag iallafall (a) hihih. Skriver senare, ciao!

Av marlene - 22 november 2009 12:21

Hann aldrig skriva något litet inlägg innan jag drog till Frida. Men iallafall, när jag kom hem duscha jag, sen en timme senare drog jag ner till ICA och mötte Frida och så drog vi vidare till henne och lyssna på musik ett tag. Sen började vi fixa oss lite smått. När vi var klara, runt 19:20 drog vi till bussen. När vi kom till Jakan mötte vi upp Carro, Julia, Ali och Zack och så tog vi bussen mot Mörby. Mötte Sara, Jannica, Jonas och Adde vid Husby centrum och så drog vi vidare till Michel (Fridas kusin). Sjukt rolig kväll så måste verkligen göra om det! Lärde känna massa nya folk. Jag, Frida, Adde, Jonas och några till sov kvar hos Michel och vi somna runt fem eller något. Har knappt sovit nånting alls eftersom vi gick upp nio eller något. Så är fett trött. Hade ingen kamera så kunde ju inte ta bilder, fast både Frida och Julia hade med sig, så dom har massa bilder :) får lägga in dom sen när jag får dom. Puss

Av marlene - 21 november 2009 12:17

Somnade fett tidigt igår, typ runt tolv, haha. Och så vakna jag nu :)

Ska kolla lite på tv ett tag, sen när mami kommer ska vi åka och shoppa lite. Kommer nog inte bli så många inlägg idag/ikväll pga att jag ska bort. Men vi får se. Puss


saknar den hårfärgen jag har på bilden.. sommaren 07

Av marlene - 20 november 2009 23:16

Killar säger: Jag älskar dig

Men menar: Dig + 15 andra tjejer..
Killar säger: Vilken snygg tröja du har!

Men menar: Hon vore snyggare utan..

Killar säger: Vad snygg och söt du är

Men menar: Hoppas jag får henne i säng..

Killar säger: Det får bli vår lilla hemlighet

Men menar: Våran + mina 10 polare..

Killar säger: Jag älskar dig nu och föralltid

Men menar: Tills jag hittar en ny..
 

Tjejer säger: Jag älskar dig

Men menar: Att han är hennes allt

Tjejer säger: Vilken snygg tröja du har!

Men menar: Att han är fin i den

Tjejer säger: Vad snygg och söt du är

Men menar: Att han är det finaste hon sett

Tjejer säger: Jag älskar dig nu och föralltid

Men menar: Tills han krossar hennes hjärta

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards