Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2009

Av marlene - 15 november 2009 19:17

your lips speak soft sweetness
your touch a cool caress
I am lost in your magic
my heart beats within your chest
I think of you each morning
and dream of you each night
I think of your arms being around me
and cannot express my delight
never have I fallen
but I am quickly on my way
you hold a heart in your hands
that has never before been given away

Av marlene - 15 november 2009 17:32

Har legat och kollat gossip girl avsnitt hela dagen.. är feeett lat x)

Nej men kan inte sluta kolla nu, när man sett ett avsnitt så måste man se nästa. Så har kollat på typ tre eller fyra avsnitt och ska se en till nu (: skriver mer sen, puss.

Av marlene - 15 november 2009 13:33

Vakna för två timmar sen och kollade på fyran för idol va på tv, och jag missade ju de i fredags. Shit va bra Mariette och Calle va när dom sjöng duett! Låten dom sjöng va fett bra också, så just nu sitter jag och lyssnar på den: Someone new med Eskobar&Heather Nova.
 

Idag ere ju döndag, ångest dagen.. usch, vad ska man hitta på idag? Skit fult väder ute, så man orkar ju inte gå ut heller.. äh, får väl ligga hemma och kolla på massa GG-avsnitt =D yääy!


Bild på mig förra året i 1an :)

Av marlene - 14 november 2009 23:53

Lite bilder från en fest för några helger sen Skrattande


Jag, Alex, Julia, Frida och Jonas

Jonas försöker göra så att jag hamnar på bild ;p 


Jag och Frida

   

Frida och Julia :)

Av marlene - 14 november 2009 23:13

Now that it's all said and done
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down
Like an old abandoned house
What you said when you left
Just left me cold and out of breath
I fell too far, was in way too deep

Guess I let you get the best of me

Av marlene - 14 november 2009 23:07

Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Tobbe och Ricky ville att jag skulle me på fest i Märsta, men orka åka så långt.. så jag stannade hemma istället. Kom en fett bra film på canal+, men kommer inte ihåg vad den heter :/

Nu är det en ny film som börjat, den heter the ruins. Tycker inte att den är så bra, men eftersom det inte finns någonting bättre på tv så får jag väl kolla på den.

Av marlene - 14 november 2009 19:08

Vi begår misstag för att inte göra om dem.
Vi ljuger för att inse att sanningen varar längst.
Vi gråter oss till sömns för att förstå att tårarna torkar igen.
Vi bryter mot regler för att veta var gränsen går.
Vi sårar de vi älskar för att inse att vi skulle göra allt för dem.
Allting har en mening och allt blev som det blev av en orsak..

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards