Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av marlene - 12 maj 2013 17:52

Tjohey! Ligger här i soffan i väntan på mat. Grillat blir det idag, muuumsi! I fredags drog jag, Sandra och Beck hem till Andreas där vi var kanske 10-15 pers. Vi chillade bara och drack. Satt ute typ hela kvällen. Så jävla skönt faktiskt, även fast det regnade lite. Vi somnade väl runt sju eller ngt? Och gick upp vid tio. Jag och tjejerna drog oss hemåt. När jag kom hem var jag tvungen att äta pizza, gottii! Sen blev det chill innan Ellen kom och hämta mig och då drog vi till vällingby ett tag. Sen hem till henne igen och tog det lugnt. Runt tio drog jag hem och fixade mig fort sen drog jag till kungsängen med Sandra, Elin och Linda där vi var hos Nisse. Men alla var så jävla fulla och jag va sjukt seg och trött så jag drack typ ingenting.. Fick sms av Ellen vid tolv och hon ville att jag skulle komma till Fredrik. Så efter ett tag blev det så att Pelle, Fredrik och Ellen åkte till kungsängen och hämta mig. Så jävla bäst dom är! Vi drog iaf hem till Fredrik och drack lite innan vi bestämde oss för att kolla film istället. Haha, vi fyra trängde oss i hans säng. Inte så jätte skönt hehe. Deckade runt sex eller ngt och idag har vi bara tagit de lugnt. Gått en promenad innan Fredrik skjutsade hem mig och Ellen. Såå ja de va kul! Nu blev det sjukt mkt text, men whatever! Puuuss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards