Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 maj 2013

Av marlene - 2 maj 2013 14:49

Hey! I tisdags var det ju valborg. Kom till Linda runt sju och då var Sandra, Josefina och Sara redan där. Den enda som saknades var Beck. Men när hon kom fixade vi mat och åt grillat! Runt tio kom grabbarna och vi drack lite innan vi körde 3-kamp där vi bl.a skulle ha lukt tävling. Vi tjejer satt på rad medan killarna hade ögonbindel och fick gå fram och lukta på oss och säga vem som var vem. Helt sjukt hur bra det gick! Men klumpig som jag är ramlade jag direkt innan och stuka foten. Så jag kunde tyvärr inte lukta på killarna vilket sög. Skulle ju vara kul! Satt och kolla istället. Senare, typ vid tolv fick några för sig att bada ute? Alltså wtf lixom? Haha, fattar fortfarande inte att dom gjorde det. Niclas bada tillochmed näck! Sen fortsatte vi dricka och spela lite drinkspel tills klockan tre då jag, Sandra, Marcus, Pelle, Andreas och Fredrik drog hem till Pelle och fortsatte där till halv sju då vi decka.

Hemma idag från jobbet då jag typ inte kan gå. Hoppar på kryckor fast måste försöka gå så mkt som möjligt på min vänstra fot, annars lär det ta ett bra tag innan den läkt helt. Nu blir det film; the machinist. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards