Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juni 2013

Av marlene - 1 juni 2013 22:49

Hey! Igår var det en super fin dag! Underbara solen tittade fram och jag låg ute och sola (såklart!). Var barnvakt till min kusin David ett tag innan mami kom hem och då drog jag hem till Ellen. Vi kollade resor och fixade oss inför kvällen. Runt tio mötte vi upp Sandra och Linda och drog sen till Pelle där Fredrik, Niclas och Andreas oxå var! Vi satte oss på baksidan och drack och spelade lite spel. Haha, vi körde en kortlek som heter "fuck you". Shit vad alla blev hypade av det. Men kul vare iallafall! Alla drog runt tre typ, men jag, Ellen och Fredrik stannade och sov kvar där. Mys! Somnade runt halv fem. Sov dock inte så många timmar då vi vaknade halv åtta först, somnade om ett tag, vakna igen, somna om och vaknade igen vid halv elva.. När jag kom hem baka jag pizza, duktig chey! Sen somnade jag typ vid halv sex eller ngt, men nu är jag vaken (y) blir en lugn kväll idag :) puss!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards