Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av marlene - 9 juni 2013 16:26

Heeeeyy! I fredags va jag med Sandra. Vi åkte till stan och satte oss på fridays. Sen kom Kimberly och gjorde oss sällskap. Vi satt och drack och prata. Meningen var att vi skulle dra ut nånstans. Men vi alla va trötta och sega så vi åkte hem istället. Jag och Sandra kom hem vid två och deckade typ direkt. I lördags solade jag bara och hade inga planer. Drev lite med syrran om att vi kunde dra till mp och tillsist övertalade hon mig att vi skulle dit! Hennes kompis Sofia kom hit och så förade vi lite innan vi drog till mp. Träffade på Steffi och Therese direkt så vi satte oss vid dom. Sen kom ju en massa annat folk man kände, så man umgicks med alla där typ! Men de va kul :) drack lagom mycket, var verkligen inte full men ändå inte nykter. Skönt faktiskt. Fick ta hand om syrran istället, som råka dricka liiiite för mycket. But that happens. John De Sohn va där och spelade oxå, så de va ganska mycket folk där! Vi drog vid stängning, men skulle då på efterfest hos en kompis. När vi kom dit vare bara fem grabbar + vi tre tjejer.. Så vi drog typ hem direkt. Det började spöregna påvägen hem så jag och Vanne vart ju super blöta. Kuuuwl... Nu blire film iallafall :)

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards