Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 14 oktober 2014

Av marlene - 14 oktober 2014 19:24

Hej! Ligger här i sängen och kollar lite olika utbildningar. Vill ju börja plugga igen och skaffa mig en utbildning. Har ju bara min gymnasieutbildning, och det är ingenting jag egentligen vill hålla på med heller. Anyway, så håller jag på att kolla lite. Är otroligt sugen och intresserad av att arbeta inom turism, så det är det jag kollar nu. Sen är jag även sugen på en utbildning som hårstylist. Det verkar kul! Ska läsa mer om båda utbildningarna, sen bestämma mig, eller om jag gör båda. Who knows :)


Idag är det min och killens 4 månaders dag. Suger rätt rejält att vi bor en bit ifrån varandra, för vi kan ju inte ses varje dag.. och speciellt inte nu. Lättast att ses är på helger då ingen utav oss jobbar. Jaja, what to do?

Imorgon blir det upp tidigt, ska in till stan på ett möte. Så måste lägga mig tidigt ikväll! Efter mötet ska jag väl träna. Måste bli fit inför Thailand, haha! Och på torsdag ska jag äntligen få träffa Sandra och Beck! Så får vi träffa Becks dotter också för första gången. Åh så kul det ska bli att få träffa lilla prinsessan!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards