Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 oktober 2014

Av marlene - 9 oktober 2014 17:39

Heeyy! Hemma i Sverige igen! Kom hem igår runt 18 tiden. Alltså flygresan är fan inte kul och igår morse mådde jag fan inte bra. Satt och huka framför toan innan vi skulle ta taxin till flygplatsen. Nej fyfan alltså. Men sen fick jag i mig mat och då mådde jag genast bättre! Blev lite för mycket dricka för mig kvällen innan.. hehe. Hursomhelst så har denna veckan varit grymt bra. Vi har haft jävligt bra väder alla dagar. Sol och 35+ har det varit. Vi har använt våra ben och fötter mestadels av resan men även åkt buss, cable car och taxi. I lördags åkte vi till Daniels flickväns föräldrars hus i Santa Rosa och spenderade en natt där. Påväg dit åkte vi till mountain någonting, minns inte vad det hette och gick där lite. Jävlar vilken utsikt det var därifrån + så svettades man typ ihjäl pga värmen. På kvällen åt vi på en italiensk restaurang och maten vad gudomlig! Därefter promenerade vi hem till Rebeccas föräldrars hus. Alltså husen där borta är såå fina. Hon berättade att dom spelat in scener från Scream filmen därifrån och att dom ville använda hennes barndoms skola till att spela in Scream också, men att skolan vägrat. Så i slutet på Scream 1 står det "no thanks to Santa Rosa School" tror jag. Haha jag måste fan kolla den filmen och se det där. Ehm, ja så vi var i Santa Rosa en natt, sen dagen efter åkte vi runt lite där, stannade vid Russian River där alla tog ett dopp förutom jag och Vanne som låg och sola istället. Efter det åkte vi till ett shopping center och efter det åkte vi tillbaks till Sausalito där Daniel och Rebecca bor. Känns som vi varit borta i mer än en vecka då vi haft fullt upp varje dag, haha! I måndags åkte vi till Golden Gate Bridge, men till vår besvikelse var det dimma. Alltså den dimman var inte att leka med heller. Man såg absolut ingenting typ. Men vi bestämde oss ändå för att gå på bron för vi ville ha bilder. Det började klarna lite när vi gått en bit. Och vid fyra tiden var dimman helt borta. Så det var ju bra det! Vi promenerade hela vägen till Sausalito så sammanlagt gick vi väl över 8km tror jag. Men det var najs! 


Nu ska jag kolla ph och BB avsnitt jag missat under veckan. Puuuuuuss


Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards