Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 21 november 2011 17:49

Vaknade sent idag och har bara legat och kollat på gamla disney filmer med syrran. Nostalgi!
Nu ska vi kolla på spirit


Några bilder från i lördags;

Vlad


Macke, Kevin och Vlad
 

 Macke och Kevin sover  

Av marlene - 21 november 2011 17:28

I fredags drog jag till Ellen redan vid fyra tiden för jag skulle hjälpa henne med maten och de. Alla andra kom runt halv sju och då började vi käka. Vi drack och spelade öl spel. Vid nio drog vi in mot stan och drog till nype. Var inte så mkt folk när vi kom, men de kom ju fler hela tiden. Det vart en lyckad kväll men jag tog ändå sista tåget hem för Kevin och Vlad var hemma hos mig och "festade" med min syrra eftersom hon hade "fest" här. Så det var ju efterfest för min del. Vi somnade inte förrän fem tror jag och vaknade vid tio?!


I lördags städade jag och syrran hela huset. Sen tog vi de lugnt ett tag. Försökte få med henne till vallentuna, men de slutade med att jag fick åka själv  när jag kom till Kevin satt han och Scotty och drack öl, medan Vlad fortfarande var bakis och kunde inte dricka alls.. så jag och han satt där alldeles nyktra. När Scotty drog kom Macke.. Gick och la oss typ fyra.. och Macke va skit full och höll på att ta på sin mage och sa hela tiden "jag är en sääääl" och så lät han som en. Haha, as kul var det iaf! 





I söndags vaknade vi runt två och låg och chilla. Kevins pappa köpte pizza till oss  vi kollade på eurotrip och efter den drog jag hem. 

Av marlene - 18 november 2011 01:22

JÄVLA SNYGGA!!

you make me breathless


Av marlene - 18 november 2011 00:41

 
 

Av marlene - 18 november 2011 00:32

 

Av marlene - 17 november 2011 23:45

Har köpt denna nu och kan inte vääänta tills den hamnar i min brevlåda. Folk har ju lagt upp deras låtar från detta album på youtube, men jag har valt att inte lyssna på dom. Vill helst vänta tills jag får albumet 
 
they are beautiful

Av marlene - 17 november 2011 19:25

Jag fattar inte hur jag kan vara så trött? Jag somnade hur tidigt som helst igår. Först gick jag och Frida ut på en promenad. Sen när vi kom till mig igen kollade vi film och åt pepparkaksdeg. Sen drog hon hem, och då var klockan inte ens åtta. Men jag var skit trött igår så jag somnade innan åtta och gick upp tolv idag? Så jag har lixom sovit i typ 16 timmar, vilket är helt sjukt.. speciellt nu när jag redan är trött? Lol! 


Anyway, idag har inte de hänt så mkt. Sökt lite jobb. Sen åkte jag, mami, Mickan och Vanne till kista för att köpa ngt till Ellen. Hoppas hon gillar det vi köpte  nu är hon iaf äntligen 18 år!! Wiiho, det ska firas imorgon!



   

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards