Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 15 november 2011 22:22

Shit va månaderna bara flyger förbi. Snart är det lixom julafton och nyår.. det är heeelt sjukt! Och på torsdag fyller äntligen min underbara kusin Ellen 18 år, så på fredag blir det först middag och förkrök hos henne innan vi drar ut och klubbar! Kmr säkert bli en galen kväll  aja, nu ska jag kolla på jersey shore! PUSS 

Av marlene - 15 november 2011 22:13

Idag har jag och syrran legat och kollat på en ny serie som heter the lying game. HERREGUD, så bra det är!! Men såklart har vi kollat klart på alla avsnitt för det här året.. lixom nästa avsnitt kmr i januari -.- det suger ju. Tycker iaf att pretty little liars eller vampire diaries kan komma ut någon gång 


Skulle egentligen till Kevin idag, men så blir det inte.. såg hans sms lite sent, så då skulle jag inte komma fram förrän halv tolv typ. Det känns ju liiite jobbigt. Ligger och pratar med honom nu och känner hur mkt jag saknar min fina vän! Ska förhoppningsvis till honom imorgon  

Av marlene - 15 november 2011 00:06

LMAO!

 
Av marlene - 14 november 2011 22:44

Ligger och kollar på SALT som går på tv. Min katt Hugo håller mig sällskap  tidigare idag kollade jag på en as bra film. Den heter crazy stupid love tror jag. Aja, den va iaf bra! Gick även ner till ica ett tag och satt och pratade lite med Malin innan hon skulle iväg och möta sin boyfriend. 
 
You are on my mind all the time
I really want you to be mine 





Av marlene - 14 november 2011 00:34

så fin låt :')

Av marlene - 14 november 2011 00:26

 Åh, Simple Plans låtar alltså.. kärlek till dom!
 

Av marlene - 13 november 2011 23:11

Never mind, I'll find someone like you

I wish nothing but the best for you, too

Don't forget me, I begged, I remember you said

Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Av marlene - 13 november 2011 19:16

hey hey, you you I don't like your girlfriend

no way, no way I think you need a new one

hey hey, you you I could be your girlfriend

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards