Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under november 2011

Av marlene - 3 november 2011 22:26

Tjuliluluu! Igår drog jag och Ellen hem till David runt fem. Vi åt  middag med honom och hans pappa Michael. Sen satt jag och Ellen och kollade på när David spelade super mario.. haha. Runt tio somnade han och då kollade jag och Ellen på film. Vi somnade runt halv två, tror jag?! Och imorse kom David och väckte oss klockan sju!! Fast sen vår moster till honom och vi somnade om tills vi blev väckta igen klockan åtta och var tvungna att gå upp eftersom det bara var vi tre hemma och jag och Ellen skulle vara barnvakt åt honom. Så aa, har vart vaken sen åtta! Och herregud vilken dag det har varit. Han har typ dödat mig och Ellen.. eller nja, inte riktigt. Men han va helt crazyy, fast så hiiimla söt :') 


Är fëtt trött, så ska sova snart, i think. Imorgon blir det middag och bio i kista med Frida och Tobbe! Har inte träffat Frida på hur länge som helst, så det kmr bli awesome! PUSS!


 

Av marlene - 1 november 2011 22:20

  fuuucking snygg!

Av marlene - 1 november 2011 21:54

Drog till täby igår och va med Kevin, Vlad och Kevins lillebror Colin. Satt och kolla på när dom spela cs. Fattar inte hur man kan tycka det är kul?! Aja, dom spelade ett tag. Sen kollade vi på tv och runt halv ett drog jag och Kevin hem till hans kompis Matte och var där till typ två, då drog vi hem och kollade på the next three days. Jag somnade efter halva typ.. hähä. 


Åkte hem tidigt idag, eller ah runt tolv. Så när jag kom hem tog jag det lugnt ett tag, sen åkte jag till vällingby och mötte upp Ellen. Vi gick runt och kollade lite. Sen hamnade vi på ett café och köpte varsin äppelpaj. Så gott! Vi satt där i någon timme och pratade om allt tills vi bestämde oss för att åka hem. PUSS!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards