Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av marlene - 2 oktober 2011 20:27

Igår var jag ju hos Modigh med lite folk. Det var najs! Drog hem runt två eller något. När jag kom hem gick jag in på twitter och såg att en massa tjejer redan då satt och köade utanför Bengans skivor för att få armband till One Direction?! Jag somnade iaf och vaknade igen vid åtta. Då gick jag in på twitter igen och såg denna gång att det var 500 tjejer där. Helt sjukt! Så ja, jag och Ellen bestämde oss för att strunta i att åka dit eftersom chansen att få träffa dom inte var stor. Det fanns 500 armband och det var mer än tusen tjejer där vid tolv tiden. Såg på nyheterna hur alla trängdes och att polisen var tvungna att rycka in. Alldeles crazy! Anways, tycker synd om alla tjejer som stog och köa när dom inte ens fick träffa killarna :/ 


Jag har alltså inte gjort ett piss idag. Vaknade ju först vid åtta, men sen somnade jag om och vakna elva. Sen somna jag om ännu en gång och vakna runt ett. Men jag behövde verkligen sova. Såg tre avsnitt av nya vampire diaries, awesome! Nu ska jag bara chilla i sängen och kolla på film  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards