Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2011

Av marlene - 8 oktober 2011 21:32

 

Av marlene - 8 oktober 2011 21:13

Igår spenderade jag dagen med Ellen. Jag åkte till hennes skola för att möta henne, men stannade kvar ett tag för att kolla på när hon och några tjejer i hennes klass skulle öva på en dans. Efter de åkte vi till stockholms universitetet, men det gick inge vidare där. Vi skulle till expeditionen men det var stängt, såklart.. så vi får väl pröva nästa vecka eller ngt  vi bestämde oss iaf för att dra hem till mig och fixa mat, vilket vi gjorde. Vi lagade pasta med arribiata (?). Sjukt gooott! Sen gick vi ut på en promenad med syster, Mickan och Jossan. Men vi var inte ute med dom så länge eftersom både jag och Ellen frös ihjäl. Vi kollade film och när syster kom hem igen skulle vi kolla på yttligare en film. Det roliga är att både Ellen och Vanne somnar nästan direkt vi satte igång filmen, så jag får sitta uppe själv och kolla  hehe, ne men somnade halv fyra typ och vaknade elva idag. Så jag är ganska trött nu. Fortfarande lite sjuk, vilket suger (!!!) puss 

Av marlene - 7 oktober 2011 15:45

A relationship is for two,

but there's always a little whore who can't count

Av marlene - 6 oktober 2011 19:52

Mår bättre idag, vilket är bra! Imorgon ska ju jag och Ellen till stockholms universitetet för att prata lite med dom och kolla vad dom tkr är bäst när det gäller Italien 



Såg nyss att X-factor US kommit till sverige! För så vitt jag vet har dom aldrig visat det på svensk tv förut?! Men nu gör dom det iaf!  så det mååååste jag kolla på. Det var ju där One Direction blev kända lixom! Puuss 

Av marlene - 6 oktober 2011 01:39




  Aamaahgad. Kan typ alla killar vara sådär?!

Av marlene - 6 oktober 2011 01:18


 


HOTNESS! Så jäääävla snygg... 

#Inzayn for Malik

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards