Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under oktober 2011

Av marlene - 17 oktober 2011 22:50

Tja  igår drog jag och syrran ut på en springrunda. Gick väl ganska bra. Sen blev det att hoppa in i duschen och därefter åka till Kevin där jag även spenderade natten. Vi vakna typ halv ett och tog de lugnt och kollade film tills hans kompis Simon kom och då gick vi till ica för att han skulle köpa ngt. Sen mötte vi upp Vlad och drog hem till Kevin och kollade på tv. Simon drog nästan direkt men vi andra stannade kvar och kollade på tv ända tills jag drog därifrån som va runt sju tiden och nu gör jag inte så mkt alls. Ska nog lägga mig framför en film och sen sova!


Av marlene - 15 oktober 2011 23:09

When I'm with you, everything else disappears

Av marlene - 15 oktober 2011 21:23

Tja  jag kom hem för ett tag sen och gör inte så mkt. Ligger bara i sängen och kollar på tv.



Igår följde jag med Kevin, hans kompis Vlad och Kevins föräldrar till deras landställe. Det var skit mysigt där faktiskt. Vi spelade spel och drack lite. Vi åkte hem därifrån idag, och då följde både jag och Vlad med hem till Kevins mamma och var där. Sen kom mami och hämtade mig vid sju typ. Skönt att hon hämta så man slapp åka buss i  en och en halvtimme! Imorgon blir det nog att träffa Kevin igen  

Av marlene - 13 oktober 2011 22:41

Jag fattar inte.. jag är fett trött, men jag har ju lixom sovit hur länge som helst? Weird. Fast det är ändå bra ifall jag lägger mig tidigt ikväll. Ska kanske med Kevin och några till hans landställe imorgon och vara där en dag. Men får se hur det blir me de..  ska lägga mig framför en film nu. Natti natti! 

Av marlene - 13 oktober 2011 19:01

    

Av marlene - 13 oktober 2011 18:46

Häääällo! Igår hände ingenting speciellt. Va hemma hela dagen, sen mot kvällen låg jag bara och lyssna på musik tills Kevin, min killkompis från Thailand ringde och frågade ifall jag ville med ut. Så då fixade jag mig lite snabbt och drog in till tc och sen vidare till the crib. Hade aldrig varit där innan, men de är väl ett förar ställe. Vi satt där ett tag med hans två kompisar och snackade innan vi åkte hem till mig för att sova. Det tog typ hundra år att komma hem för vi var tvungna att ta nattbussen -.- 


Imorse gick vi upp sjukt tidigt, typ vid åtta eller något för han skulle hem för att ta hand om sin hund och öppna för några byggare typ. Han bor ju i täby så det tar ju ett tag att åka dit. Men ah, iallafall, följde med honom till jakan sen drog jag hem och somna direkt. Sov ända fram till tre typ?! Helt sjukt, men det var gaaalet skönt. Nu har jag precis ätit hemlagad pizza. Gotti gotti!Är däremot äckligt mätt nu... så ska vila magen lite. Sen kanske dra ut på en PW eller springrunda  kisses! 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards