Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 7 juni 2014

Av marlene - 7 juni 2014 16:33

Tja fan! Jag och L vaknade väldigt tidigt i torsdags. Lixom vem går upp klockan åtta när man är ledig? Men jag va sjukt pigg. Låg och kollade lite tv och käka frukost. Klockan tolv åkte vi till ubg och mötte upp Mickan, Ellen, David och Paola. När det var dags för näst sista klassen att springa ut skyndade vi oss fram för att få en glimt av Vanne. Åh så stolt över dig min fina lillasyster! Blev en massa bilder innan vi sprang på toan för att byta om till linne och shorts. Därefter gick vi till flaket och började dansa och spruta öl! Det var skit kul haha. Vi släppte av alla andra i jakan, men eftersom det var Jossans plastpappa som körde lastbilen fick jag, Vanne, Ellen och Mickan skjuts hela vägen hem. Det var grymt kul! Gästerna kom runt fem och vid sex åt vi god mat som min duktiga mami gjort. Förövrigt fick jag massa beröm för min plopp kladdkaka jag gjorde. Wehåå! Vid tio tiden begav vi oss mot stan och mötte upp Julia, Jossan, Marcus och William på vägen. Vi drog till Victoria där slutskivan hölls och vi hade det sjukt kul. Tog taxi hem vid halv tre och deckade direkt. Igår mådde man ju skit. Men det var de värt! Bjuder på lite bilder från i torsdags.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards