Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av marlene - 4 juni 2014 20:15

Hääällåå! Nu har jag semester, så jävla skönt! Dock är det bara en vecka, but still! När jag kom hem hjälpte jag mami lite sen så bakade jag plopp kladdkaka för första gången. Så får se vad alla tycker om den imorgon. Hoppas den är god! Har varit förbi jakan oxå en snabbis, och nu ska jag faktiskt måla mina naglar och tånaglar. Btw så har min tumnagel ramlat av nu. Eller ja, jag drog av den då den knappt satt fast. Sjukt lång tid det tog för den att ramla av. Tror jag gjorde illa den i början av mars. Så ah, tre månader typ! Anyway så kmr L hit snart och ska spendera natten här. Han ska med mig + familjen imorgon och se när Vanne springer ut. Så jaa det kmr nog bli en rolig dag! Hoppas på bra väder.

Imorgon är det äntligen din tur att ta studenten. I love you.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards