Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 juli 2014

Av marlene - 8 juli 2014 13:15

Godmorgon! I söndags drog jag, mami, Vanne och Becca till simhallen och simmade massa längder. Sen la vi oss ute på altanen för att sola lite innan jag och Vanne gick ner för att gymma ett tag. Så sjukt skönt att träna. Kan ju säga att det kändes i måndags. Måndagen bjöd på värme och sol så jag, mami och Vanne promenerade till ett par klippor. Det skönt och svalkande då det blåste mycket där. Vi låg där i några timmar innan vi gick hem igen.

På kvällen åkte jag till Lucas och vi har börjat kolla breaking bad, haha! Idag gick vi upp tidigt för han skulle till katrineholm med hans polare och jag åkte hem. Så nu ligger jag här på baksidan och solar. 28 grader är det just nu! Sverige levererar fan! Ikväll är det Brasilien-Tyskland. Spännande, men tror Tyskland tar hem det då Neymar är skadad.. Aja man kan alltid hoppas på att Brasilien vinner. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards