Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 10 juli 2014

Av marlene - 10 juli 2014 22:56

När jag kollade på PLL så kom denna låt och jag tyckte att den var sjukt bra! Så var tvungen att söka upp den för att se vad den hette. Hehe.

Av marlene - 10 juli 2014 18:54

Hey ya! Idag har Viksjö bjudit på sol, igen! Hur underbart? Dock vart det lite molnigt, men det flög bort efter ett tag. Jag bada i vår lilla pool vi har på baksidan, hehe. Var skit kallt först, men sen vart det sjukt skönt. Vanne, Andreas och hans systers son Kevin bada med mig också! Anyway, har inte gjort så mkt mer idag faktiskt än att ha legat ute i solen. Just nu ligger jag och kollar på pretty little liars avsnitt. Har ett avsnitt kvar bara, sen är det bara att vänta till avsnitt 6 kommer ut.. måste även se det senaste avsnittet av revenge, så tänkte göra det efter. Ikväll blir det chill bara. Vanne ville att jag skulle med hem till Jossan på chillkrök, men vettefan om jag orkar det. Åker till Gotland på söndag, så måste ladda upp. Vi blir borta i en hel vecka denna gång och har även hyrt ett hus då vi är 9 pers som ska bo ihop. Men det blir nog kul! 


I augusti åker även jag, min pojkvän, Andreas och Vanne till Turkiet tillsammans i två veckor. Både jag och Andreas fyller även år där borta, lite kul faktiskt! Han fyller år dagen efter mig, hihi :) 

 

 

Av marlene - 10 juli 2014 00:53

Tja fan! Vilken jävla match igår. 7-1 till Tyskland.. helt sjukt alltså. En liten komisk grej som hände en halvtimme innan matchen börja var att pappa hela tiden sa att Tyskland skulle vinna. Först sa han att dom skulle vinna med 10-0 men sen ändra han sig och sa att det skulle bli 7-1. Man ba what? Kunde du inte ha bettat typ eller så.. men ah, det är ju klart, man vet aldrig vad som kan hända liksom. Efter matchen kollade jag, mami, Vanne och Andreas på film. Vi såg the other woman, hade egentligen högre förväntningar men den var ändå väldigt bra och rolig!


Idag har jag legat ute på baksidan med mami hela dagen. Vid halv sex åkte vi till simhallen för jag ville gymma, hehe. Så jag gymmade och mami simmade. Jobbigt men så jäkla skönt. Hoppas inte det känns så mycket imorgon (a). Ehm, såg precis klart semifinalen mellan Holland-Argentina. Ärligt talat så trodde jag att Holland skulle vinna. But no, så på söndag är det Tyskland-Argentina. Tror Tyskland vinner!


Tänkte iaf gå och lägga mig. Är riktigt trött. Ciao <3  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards