Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 12 juli 2014

Av marlene - 12 juli 2014 23:36

Nu har jag packat allt! Eller ja, fixar det lilla sista imorgon innan jag drar. Ligger iaf och halv kollar på matchen medans jag målar mina naglar, haha. 2-0 till Holland och det är ca 10 min kvar av matchen. Stackars Brasilien alltså. Två mål på 10 min känns ju inte direkt som dom kommer att göra. Aja, tänkte bara uppdatera här lite innan jag går och lägger mig. Ska ju som sagt upp rätt tidigt imorgon. Detta kanske blir sista inlägget på en vecka nu, ifall jag inte bloggar från mobilen där borta. Får se om jag ens har tid att göra det! PUSS


 

Av marlene - 12 juli 2014 16:39

Helluuu! Igår åkte jag hem till pojkvännen där vi bara myste och kollade några avsnitt av breaking bad. Sen så gick vi upp för att prata lite med hans syster och hennes kompis. Dom fixade käk, men jag var inte alls hungrig så åt ingenting. Vet inte riktigt vad det är, men har knappt ätit något de senaste dagarna utan har bara druckit smoothie. Så nu har jag gått ner 2 kg.. anyways! Idag vaknade vi runt elva, vi låg kvar i sängen ett tag innan vi gick upp och satte oss ute i solen. Ännu en dag med sol. Hur bra är inte det? Åkte från honom runt två och kom hem för över en timme sen. Har pratat med Sandra i telefon i säkert en halvtimme, vi snackade om vad vi skulle ha med oss. Haha varken hon eller jag hade börjat packa och hon stänger idag på jobbet (!!!) så stress för henne! Imorgon går tåget 09:43, så jag måste upp halv nio typ.. kul va? Men det tar ju en sån jävla lång tid att åka till Nynäshamn. Usch! Tur att jag får sällskap på tåget av de andra. 


Ikväll är det fotboll. Vill så gärna kolla på de, men de slutar liksom vid tolv om inte det blir förlängning dvs. Får se om jag kollar ett tag iaf. Nu ska jag packa klart. PUSS

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards