Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 21 juli 2014

Av marlene - 21 juli 2014 21:20

Hej! Kom hem igår runt tre tiden på dagen efter en helt galen vecka på Gotland! Vi var sammanlagt nio personer som bodde i en lägenhet och det funkade hur bra som helst. Veckan och dagarna har bestått av alkohol och ännu mera alkohol. Har knappt sovit något där borta då mitt, Amandas och Sandras rum var så jävla lökigt hela tiden. Vi kunde inte ens öppna våra fönster (?) så varje morgon vaknade vi runt nio tiden. Så sov väl kanske tre-fyra timmar om natten, om ens det. Känns iallafall oerhört underbart att vara hemma i Stockholm igen, i min säng. Igår deckade jag vid fem tiden och vaknade väl igen runt nio, kollade serie och film i några timmar innan jag somna om igen. Idag är det väl samma sak i princip. Vakna vid tio imorse var uppe i några timmar, somnade vid fyra och vakna för en timme sen typ. Måste ju återhämta mig. Bilder får komma i ett annat inlägg då jag inte fört över dom till datorn än. Nu ska jag kolla film, blir endless love. Puss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards