Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under juli 2014

Av marlene - 6 juli 2014 23:26

God kväll. Eller något! Jag ligger i sängen och ska alldeles strax sova. I torsdags kom Lucas hit och vi gjorde väl inte ngt speciellt. I fredags åkte vi med mami för att handla alkohol och köpa mat. Sen när vi kom hem låg vi ute i solen ett tag. Runt 6 kom mammas och pappas vänner över och då grilla vi hamburgare och korv och kollade matchen. Det vart en bra kväll med andra ord. Klockan tio satt alla bänkade i soffan eller på golvet för att se Brasilien-Colombia. Jag höll självklart på Brazil, som även tog sig vidare! Så på tisdag är det Brasilien-Tyskland. Spännande. Anyways, jag och L deckade väl runt halv fyra eller ngt.

I lördags var man inte direkt på topp. Men det funkade iaf. L drog från mig runt ett för att möta en polare och likaså gjorde mamma och pappa också, fast dom skulle möta gänget från i fredags och köra dagsfest för att sen kolla fotboll. Jag stanna hemma och kollade OITNB och har nu sett klart säsong två. När Vanne kom hem följde jag med henne så hon kunde köpa pizza. Såg en väldigt bra film igår kväll. Mindscape heter den.

Fotboll! Vanne och Fredric mot lilla Rasmus och Lucas. Vilka vann? Rasmus och Lucas såklart. Haha!

Av marlene - 1 juli 2014 20:30

Heeey! I fredags åkte jag, mami och Vanne in till stan och åt på waan thai med min moster Paola, Karin, Shala och Yasmine. Så sjukt god mat. Så vi var mätta och belåtna när vi lämnade restaurangen för att åka hem.


I lördags blev det utgång. Jag mötte upp Sandra i Alvik och så gick vi hem till Erik där vi förade med några innan vi tog taxi in till stan. Jag och Sandra hade inte druckit så mkt hos Erik medans alla andra där var redan jävligt fulla när vi kom dit. Så vi bestämde oss för att gå till fridays och supa lite mer medan Erik och dom drog någon annanstans. Vi satte oss på fridays och efter ett tag kom Calle, Patrik och Linda dit. Efter att ha suttit där i ca en timme mötte vi upp Calles storebror och hans vänner och gick till V där vi var till stängning. Så sjukt jävla mkt folk, haha! Man knuffades hela tiden typ. Efter V drog vi till white room där vi var tills stängning och sen tog jag, Linda och Sandra taxi hem till Sandra. Alltså vilken kväll! Vi sov även bara ca 4 timmar den natten haha.


Söndagkvällen spenderade jag hos pojkvännen. Vi kollade fotboll Costa Rica - Grekland. Efter fotbollen kollade vi serie typ halva natten haha, orange is the new black. Sjukt bra serie faktiskt. Igår gjorde vi inte alls så mkt. Han va ledig så vi låg i soffan och slappa bara. Sjukt tråkigt väder. Grått och regnigt så fanns inte heller så mkt att göra. Vi bestämde oss iaf att gå till centrum för att köpa lite gott till kvällen. Efter de käka vi middag och sen började fotbollen. Jag pallade inte kolla de så jag gick ner till hans rum för att kolla serien istället. Hehe. Idag har vi inte heller gjort så mkt. Sovit, myst och ätit bara. Åkte från honom runt fem för att hinna hem till matchen, Argentina - Schweiz. Argentina vann, yes! Ikväll är det Belgien - USA. Spelar ingen roll vem som vinner utav dom. Nu ska jag kolla OSTNB

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards