Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av marlene - 3 mars 2014 19:40

Tjafan! Ligger hemma i soffan hos päronen och kollar top model. I helgen vart det party båda dagarna. I fredags kom Ellen till mig och Sandra innan vi drog till våra "grannar", två killar vi lärde känna förra helgen på efterfesten. Dom är hur trevliga som helst så vi förade med dom innan vi begav oss till soli. Awesome kväll som vanligt, minns dock inte när vi kom hem eller hur jag ens hamna i sängen då jag lagt mig i soffan innan (?) i lördags drog jag och Sandra till Fredrik igen och förade me honom och Sebastian. Inte alls gott med alkohol men ah vi fick i oss lite iaf. Vi drog till soli men det var väääärldens jävla kö så dom stoppade insläppet vid ett redan. Så vi drog till soft bar istället och chillade där. Vid tre åkte jag till tullinge för att träffa Lucas medans Sandra och dom drog hem till Fredrik för efterfest.

Skönaste boysen. Våra "grannar"!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards