Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av marlene - 15 januari 2012 18:29

Åh jag kan inte fatta att vi åker till Thailand på tisdag! Alltsååå ååh. På onsdag är vi äääntligen i värmen!!!
 

 

Av marlene - 15 januari 2012 17:46

Amen tja! I fredags vart de utgång. Drog hem till Sandra och förade med henne och Beck lite. Tog halv elva tåget in mot söder och mötte upp grabbarna och drog vidare mot medis där vi gick in på en krog. Var väl helt okej där. Sen skulle vi egentligen dra vidare, men så blev det inte. Då bestämde vi för att dra hem till en utav killarna, men det blev inte heller av så alla drog hem istället. 


I lördags blev det middag med släkten på någon grekisk restaurang, därefter drog jag och Ellen in mot stan och mötte upp resten av gänget och begav oss till cassianas där vi skulle föra lite innan vi drog vidare. Vi va där ett tag innan vi drog till lobby. Stannade inte heller där så länge. Tror jag kom hem runt halv tre och däckade direkt. Idag har jag varit med Ellen, men hon drog  för ett tag sen, så nu ska jag lägga in massa ny musik på mobilen och kanske någon film. Packa ska jag göra imorgon, känner att jag inte orkar göra det idag. Så ska nog börja kolla jersey shore 3 eller kolla på vampire diaries.


Ellen och jag


Albin och jag

 Ellen och jag
 

Ellen och Louise

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards