Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 29 november 2015

Av marlene - 29 november 2015 16:30

Hello! Idag är det första advent. Igår bakade jag och mamma massa lussebullar som vi ätit både igår och idag, hehe. Åh juste i fredags var det semifinal av idol och herregud va Martin gjorde Adeles låt Helleo så jävla bra! Hade gåshud hela låten! Sen vart det väldigt chockerande av att alla tre går till finalen på fredag, men sååå roligt! Vet inte ens vem jag vill ska vinna då jag tycker alla tre är så jäkla grymma! Aja, idag har jag inte alls gjort något speciellt. Bara chillat typ. Ikväll är det säsongsavslutning av serien Bron och det ska jag självklart titta på! Så spännande! Men innan Bron är det Solsidan som gäller. Ska försöka sova tidigt idag, men får se hur det går då jag sov ut rätt länge idag. Ska iaf upp 06:15 imorgon om jag inte tar en liten sovmorgon. Börjar åtta och det tar väl ca 35 min att åka till jobbet. Ciao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards