Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 9 december 2016

Av marlene - 9 december 2016 18:36

Nu var det över tre månader sen jag sist skrev (!!!) men har inte hänt något speciellt. Har bara jobbat som vanligt, gått ut ibland på helgerna. Fast juste! Var i Göteborg med några kollegor i November för "kick-off". Hade en skit rolig helg med dom! Och nu är det endast tre veckor kvar för mig på denna arbetsplats. Slutar nämligen den sista December, vilket både ska bli kul och tråkigt. Vill så gärna studera nu när jag vet vad jag vill jobba med och det är det jag förhoppningsvis ska göra nästa år!

Anyways, ikväll är det final i idol så det ska jag titta på! Därefter ska jag nog åka till gymmet. Imorgon blir det lite julklapps shopping i MOS innan jag drar till Stäket för att fira Sandra och Micis. Kommer säkert bli awesome!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards