Live the life you love, love the life you live!

Inlägg publicerade under kategorin Thailand 2015

Av marlene - 4 februari 2015 11:38

Tja! Här börjar klockan närma sig 18. Idag åkte jag och Lucas till en fin strand som ligger en bra bit ifrån där i bor. Jag va på den stranden rätt ofta när vi var i Thailand 2012 och 2013. Vattnet är så himla klart och fint där! Idag vare dock molnigt men det var skönt ändå. Vi var där ett par timmar innan vi bestämde oss sen för att ta en glass och sen åka hem igen. Hans mamma ska åka tillbaks till Sverige idag, så vi har kramat hejdå till henne.

Ikväll ska jag och Lucas till Ban Saladan för att käka och eventuellt köpa solglasögon och klocka till honom. Bjuder på lite bilder från idag.

[Bild]

Av marlene - 1 februari 2015 03:49

Godmorgon! Här är klockan nästan tio och det är de längsta vi sovit till sen vi kom hit. Har redan bränt mig (buuuh) dock har de börjat avta. Idag är det rätt molnigt men ändå jätte varmt, så får se om de ba blir poolen eller om vi drar till stranden. Pusss

Av marlene - 27 januari 2015 10:09

Imorgon är det äntligen dags! Som jag längtat efter den dagen. Lucas och hans bror Clarence kommer hit ikväll och sover då mamma ska skjutsa oss till arlanda imorgon. Snart är vi äntligen där! Först flyger vi till Bangkok där vi byter flyg till Krabi, sen från Krabi tar vi en minibuss/bil till Koh Lanta.

Ska snart ut på en liten powerwalk, sen blir det att duscha och packa klart.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards