Live the life you love, love the life you live!

Direktlänk till inlägg 2 januari 2012

You shoot me down but I won't fall

Av marlene - 2 januari 2012 18:47


LISTA OM ÅRET 2011
Hur har året varit för dig?

Det har varit ett speciellt år
Bättre än förra året? 

Nja, det är både ja och nej
Har du träffat några nya vänner? 

Ja, det har jag
Någonting du aldrig kommer glömma? 

Haha, ja såklart det finns
Har du flyttat? 

Nej 
Har du hittat en ny låt som du älskar? 
Japp!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Ja det har jag gjort
Höll du några av dina nyårslöften? 

Haha nej..
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare, för det har hänt så mkt under det här året!
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? 
Jag var ute på krogen med några vänner

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Klart det finns


VÄNSKAP 
Har du träffat nya vänner? 
Jadå
Har du förlorat en vän? 
Nope
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? 
Ja faktiskt, har fått tillbaka kontakten med flera gamla vänner
Har du gått bakom ryggen på en vän? 
Nej
Har du ljugit för en bästavän? 
Nej
Har du haft en relation med en vän?
Nej
Har du många tjejkompisar? 
Har dom jag behöver

PERSONLIGT 
Har du gjort någonting du ångrar? 
Haha, jaa flera gånger
Har du skämt ut dig? 
Har väl hänt
Har du gjort något dumt mot en vän? 
Skulle inte tro det
Har en vän gjort något dumt mot dig? 
Nope
Vilken kändis var du mest sugen på? 
Nick Jonas och Zayn Malik
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012?
Skulle inte sitta fel med fler killar som vet hur man ska behandla tjejer
Största misstaget? 
Att jag lät mig själv lita på en person som lovade att alltid finnas men som sen högg mig rakt i hjärtat och försvann
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har både varit sjuk och skadat mig, om det nu räknas när man ramlar och får tusen blåmärken på benen utomlands..
Bästa köpet? 
Klänning!
Vad spenderade du mest pengar på? 

Hm, typ kläder?
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
När han hörde av sig och ville träffas igen
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? 
Typ vanlig. Jag är inte sån som använder starka färger eller sånt som sticker ut
De bästa nya människorna du träffade? 
När jag och mina tjejkompisar var på Rhodos lärde vi känna ett gäng ursköna göteborgare, vi ska bila ner dit i vår och hälsa på dom faktiskt!

KÄRLEK 
Hur har din kärlek varit 2011? 

Haha.. största skämtet. Han kunde inte ens hålla det han lovat
Har du strulat med någon? 

Haha, ja
Har du varit kär? 

Tyvärr
Har du sagt jag älskar dig till någon? 

Så dum som man är så ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? 

Ja, men det var väl bara en lögn
Har du haft ett hemligt förhållande? 
Nja, inte hemligt direkt och inte heller offentligt 
Pussade du mer än 10 personer under året? 

Haha, håller inte räkningen men det har jag förmodligen gjort!

SORG&HÄMD 
Har någon i din närhet begått självmord? 

Inte i min närhet, men mina vänners
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? 
Nej
Har du varit i slagsmål? 
Nej



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marlene - 14 februari 2017 09:36


Nu är vi i mitten av februari och idag har jag lite vår-feeling när jag tittar ut genom fönstret. Solen skiner och himlen är blå! Ska alldeles strsx äta lite frulle innan jag beger mig mot skolan. Idag är en seg dag. Vi har ett 45min långt seminarie ...

Av marlene - 25 december 2016 12:42

Sådärja, då var julafton över för i år. Gårdagen spenderades här hemma med familjen bara. Väldigt mysigt! Vaknade redan vid 7 så åkte för att gymma i två timmar. Så najs! Blev lite lunch strax innan Kalle, därefter julklapps öppning. Efter det spelad...

Av marlene - 19 december 2016 20:26


Endast fem dagar kvar till julafton. Sjukt alltså!! Har även endast 8 arbetsdagar kvar på mitt nuvarande jobb. Anyways, helgen har varit lugn. Har haft en sån jäkla huvudvärk, typ migrän eller något tre dagar i rad. Haft det hela denna dag också. Har...

Av marlene - 9 december 2016 18:36


Nu var det över tre månader sen jag sist skrev (!!!) men har inte hänt något speciellt. Har bara jobbat som vanligt, gått ut ibland på helgerna. Fast juste! Var i Göteborg med några kollegor i November för "kick-off". Hade en skit rolig helg med dom!...

Av marlene - 4 september 2016 10:42


Godmorgon! Ligger just nu i sängen och kollar gossip girl, tror jag sett den serien tre gånger, hahha! Igår var jag och mamma på vegomässan i Nacka. Är ju vegetarian och har varit de i ca 6 år. Men börjar mer och mer försöka äta veganskt. Anyways...

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards