Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 november 2014

Av marlene - 2 november 2014 15:18

Hallo! Igår blev det så att efter big brother hakade jag på Vanne och Andreas hem till Jossan. Hade ändå inget bättre för mig, skulle annars degat i sängen. Så vi gick till henne och spelade yatzy och kortspel. Dom drack medans jag höll mig nykter (duktigt!). Hur som helst så visste jag inte hur man spela yatzy, haha. Tror fan att jag aldrig spelat det förut. Pinsamt! Men jag vann, haha helt sjukt. Jag var den enda som fick yatzy, lol. När klockan närmade sig halv tre rörde vi oss hemåt och jag deckade direkt när vi kom hem. Vaknade runt tio idag och har typ inte gjort någonting alls. Legat i sängen och kollat awkward marathon. Tänkte ta och träna, men ska iväg med familjen och hälsa på min mormor som ligger på sjukhuset om ett tag, så då tränar jag efter det helt enkelt! Har inte träffat henne på ett tag :(


Btw, hoppas Bajen vinner!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards