Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 19 november 2014

Av marlene - 19 november 2014 17:51

Hej! Dagarna bara rinner iväg, och tänk att det redan är torsdag imorgon! Denna vecka har jag inte gjort annat än att ha legat i min säng hela dagarna och kollat film eller serie. Finns inte så mycket annat att göra när man är sjuk. Men nu mår jag mycket bättre, bara lite förkylning kvar, men annars mår jag prima så imorgon blir det att jobba. Sen på kvällen ska jag och Ellen på ett info möte ang träning. Såg en grej på fb om att man kunde få träna gratis i fyra veckor, vilket lät as najs, men man vet ju aldrig om man kan lita på sånt där. Så vi läste lite mer, sen har vi även pratat med dom därifrån och det stämmer faktiskt att det är gratis! Så imorgon ska vi iallafall på ett möte där vi ska få kroppscanna oss osv. Så får vi se hur mycket fett m.m vi har. Aja, nu ska jag väl bara chilla lite, läsa bloggar och så. Ciao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards