Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 13 maj 2014

Av marlene - 13 maj 2014 06:51

Godmorgon! Jobb idag 8-17. Ska på museum med ena 3an. Blir väl säkert kul! Sen när vi kmr tillbaks till skolan är det fritidhemmets dag så då ska vi iväg till en park med resten av fritidshemmen på skolan och även möta upp en annan skola och göra olika lekar och sånt. Kommer förmodligen vara helt död efter idag, då jag har lite feber också.. Men L kommer hit ikväll så han får ta hand om mig :) anyway tänkte berätta lite kort om helgen också! I fredags började jag, Sandra, Micis och Amanda hemma hos Sandra med att föra lite innan vi begav oss till mood gallerian där g-star höll ett event. Micis pojkvän jobbar där så därför gick vi dit. Vi fick gratis dricka så det var najs! Vi stannade där till halv två tiden och då begav vi oss till hells. Kan ju säga att jag och tjejerna hade högre förväntningar på det stället. Så det var inte så speciellt kul. Jag och Sandra drog runt tre tiden. I lördags bestämde vi oss direkt för att dra till solli, för där har vi alltid kul! Vi började föra hos Sandra och pratade med några andra tjejer via telefon som skulle med oss ut. Men sen började dom vela ang solli och ville dra till collage istället. Så det hela slutade med att jag och Sandra gick och köpte chips och dipp och la oss framför en film. Vi somnade även oerhört tidigt, 23:30 tror jag vi båda decka! Men det var skönt ändå.

I söndags mötte vi upp Beck och köpte med oss lite gott och gjorde brunch och kollade på gossip girl. Det var super mysigt! Nu ser man även på Beck att hon är gravid. Så himla glad för henne och Christian! Pussss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards