Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 17 maj 2014

Av marlene - 17 maj 2014 17:26

Hey ya'll! Igår var vi på ängsjö från klockan 9-14 med 3orna, 4orna och 5orna. Dom fick göra massa lekar och samarbetsövningar. Kul för dom! Dock var det mindre kul för mig som vaknade upp med en rejäl huvudvärk och hade ont i huvudet hela dagen + att jag var/är förkyld.. Så det var inte lika roligt. När jag kom hem tog jag tempern och det visade sig att jag faktiskt hade lite feber. Tog en ipren och sen började jag må bättre så jag bestämde mig för att hänga med Sandra och tjejerna ut. Vi började med att föra hos Sandra. Det var jag, Sandra, Micis, Amanda och Jennie. Alla var inte så jätte pepp på utgång eftersom det var så oklart om vart vi skulle. När klockan närmade sig elva bestämde vi oss för att dra till solli. Vi har ju ändå alltid kul där? Så why not lixom. Väl inne på solli var det tomt på folk. Det var inte alls kul heller. Vi stannade i en kvart kanske innan vi drog därifrån. Jag och Sandra gick till seven och köpte med oss chips och dipp. Sen tog vi taxi till henne och kollade lite tv innan vi deckade i sängen runt två tiden. Det var behövligt faktiskt!
Vaknade rätt tidigt imorse av att jag hade lock för öronen och kunde inte andas genom näsan för att den var täppt. Men lyckades somna om ett tag ändå och vaknade igen vid tio. Hade världens jävla huvudvärk. Alltså usch, det var verkligen hemskt! När Sandra åkte till jobbet åkte jag hem. Hade över 38 graders feber men ville ändå ligga ute i solen och bli brun. Vilket inte kanske var så smart. Så efter ett tag gick jag upp och deckade skönt i min säng.


Mår fortfarande inte så bra. Är fortfarande förkyld, har hosta och feber. Så ikväll blir det en lugn kväll för mig. Är as trött, så ska väl kolla nån film och sova eller ngt.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards