Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av marlene - 2 januari 2015 18:43

LISTA OM ÅRET 2014

Hur har året varit för dig?
Det har varit ett bra år, men det har gått alldeles för fort.
Bättre än förra året? 

Både ja och nej.
Har du träffat några nya vänner? 

Ja det har jag.
Någonting du aldrig kommer glömma? 

Yes.
Har du flyttat? 

Ja, fast sen flyttade jag hem igen. 
Har du hittat en ny låt som du älskar? 
Hittat många nya låtar jag älskar!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Hmm.. gjort har jag väl inte. Eller har varit i London och USA, det har jag aldrig förut. Om det nu räknas. Hehe!
Höll du några av dina nyårslöften? 

Hade inga!
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Oj.. året började så himla bra och fortsatte enda tills december, då det hände en hemsk grej.
Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Jag var i Turkiet med min älskling, Vanne och Andreas. Jag och L gick ut för att käka och därefter mötte vi upp V och A för att festa.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 
Det finns det väl säkert.
 
VÄNSKAP 
Har du träffat nya vänner? 
Jadå.
Har du förlorat en vän? 
Ja.. min älskade mormor.
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? 
Ja faktiskt.

Har du gått bakom ryggen på en vän? 
Nope.
Har du ljugit för en bästavän? 
Nej.
Har du haft en relation med en vän?
Nej.
Har du många tjejkompisar? 
Har dom jag behöver och litar på.

PERSONLIGT 
Har du gjort någonting du ångrar? 
Inte vad jag kommer på nu iallafall.
Har du skämt ut dig? 
Njae tror jag inte.
Har du gjort något dumt mot en vän? 
Tror jag inte.
Har en vän gjort något dumt mot dig? 
Nej, inte vad jag vet.
Vilken kändis var du mest sugen på? 
Zayn Malik och Nick Jonas, haha.
Är det något du saknat år 2014 som du vill ha år 2015?
Inte vad jag kommer på nu iallafall.
Största misstaget? 
Ingen aning.
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja, har varit sjuk alltför många gånger.
Bästa köpet? 
Min iphone 5s.
Vad spenderade du mest pengar på? 

Kläder och smink!
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Min fina pojkvän.
Hur skulle du beskriva din stil år 2014? 
Casual.
De bästa nya människorna du träffade? 
Finns några!

KÄRLEK 
Hur har din kärlek varit 2014? 

Den har varit bäst. Började träffa Lucas i februari så snart har vi setts i ett år och varit tillsammans i nästan 7 månader.
Har du strulat med någon? 

Ja det har jag.
Har du varit kär? 

Absolut. Är kär nu.
Har du sagt jag älskar dig till någon? 

Yes I have.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? 

Yes!
Har du haft ett hemligt förhållande? 
Nej.
Pussade du mer än 10 personer under året? 
Nej.

SORG&HÄMD 
Har någon i din närhet begått självmord? 

Nej.
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? 
Nej.
Har du varit i slagsmål? 
Nej.

 

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards