Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 11 januari 2015

Av marlene - 11 januari 2015 18:16

Tjatja! I torsdags var det begravning för min mormor. Hemsk och jobbig dag. Började gråta direkt när jag gick in i kyrkan och därefter grät en massa fler gånger. Så mot eftermiddagen när vi var hos min moster för att äta så vart jag så himla trött. Inte så konstigt. Somnade när vi kom hem därifrån. I fredags var jag med Lucas och vi fixade middag och sen kollade vi film och serier bara. I lördags drog jag till Sandra som är hemma från Thailand nu! Hos henne var också hennes syster Sofie och även Beck med lilla Noelia. Vi prata en massa och hann även fika lite. Mys! På kvällen drog jag och Sandra hem till Amanda där vi lagade middag och drack lite och lyssna bara på en massa gamla låtar. Det var trevligt. Vi tänkte ha dragit ut men eftersom det var värsta snöstormen så ångrade vi oss. Skönt det!

Imorgon är det måndag igen och alltså dags för jobb. Jobbar 7:30-16, helt okej. Snart är jag ju ledig i 1,5 månad. Hur najs? Längtar galet mycket!!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards