Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 16 februari 2015

Av marlene - 16 februari 2015 04:25

Godmorgon! I lördags var det ju alla hjärtans dag och även min och Lucas 8 månaders dag. Dock gjorde vi inte en så big deal av det hela utan vi solade lite vid poolen innan vi åkte till german bakery för lite frukost. Därefter blev de lite chill vid poolen. Och efter jag duschat och går in till vårt rum står Lucas där med en blombukett och har på fin musik. Haha helt sjukt egentligen att han köpt blommor utan att jag märkt de då vi är med varandra i princip hela tiden. Men åh så glas glad jag blev! Jag noterade även att det var åtta rosor, vilket han inte ens hade tänkt på. Hur som helst så mös vi lite innan vi gjorde oss i ordning för middag. Vi åkte in till Ban Saladan och åt på ett svenskt ställe, Pa-pas, jag åt dock ändå thai mat då jag älskar det medan Lucas åt räkor och till efterrätt blev det fried banana with ice cream. Hur gott som helst! Väl hemma igen började vi dricka lite och vid halv elva drog vi till Funky Monkey där ladies night höll till vilket innebar att alla killar va utklädda till tjejer. Även tjejer hade spexat till det och gjort sig ännu mer "tjejigare", haha. Det var kul!

I söndags var man inte lika pigg när man skulle upp halv nio. Lucas hade lovat sin bror att hänga me på volleyball turnering och jag hängde på för att sola, hehe. Turneringen höll på från 9:30 till 13:30, så det gick fortare än va de brukar sa dom. Vanligtvis brukar det hålla på till fyra.. Hursomhelst så vann Lucas och hans lag. Helt ärligt så trodde jag inte de, eftersom dom låg under under slutspelet. Efter det drog vi hem och chilla. Jag och Lucas deckade och vakna vid fyra igen. Blev hämtmat från ett ställe i närheten och sen film på kvällen. Mys!

Idag är det stora moln på himlen, ser lite grått ut också. Så idag får vi hitta på annat än att sola (kanske blir finare mot eftermiddagen, but who knows). Så ja får se vad vi hittar på!
Världens längsta inlägg fick de bli nu. Haha..

[Bild]

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards