Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 18 februari 2015

Av marlene - 18 februari 2015 14:45

Heeejsvejs! Det blev Where else för oss och fick även med oss Clarre (Lucas bror) på köpet. Dock vart de ingen solnedgång då det var för molnigt :( efter de har vi spelat lite kort och va nyss uppe på seven för att inhandla lite gott och sen blev de även en thai pannkaka på de! Det är ju förjävla gott alltså!! Kom att tänka på en grej också, jag är ju ensam tjej här i vårt gäng (haha) de är lixom Lucas, hans två bröder o hans pappa. Förra veckan hade även hans pappa en polare här så de va 5 killar och jag. Känns lite annorlunda då jag är van med att bo me tjejer (mamma och syster) sen såklart min pappa också hehe. Anyway, nu blir det film då vi alla är så trötta. Speciellt L och C då dom kollade psg-chelsea inatt 02:45 thai tid. Pusssss

Av marlene - 18 februari 2015 09:00

Hey! Idag var det tre veckor sen vi lämna kalla Sverige och imorn har vi varit i värmen i tre veckor och har då endast tre veckor kvar utav denna resa. Idag har jag och L legat på stranden ett tag men gick sen hem för att hämta pengar och sen till seven och köpa varsin glass. Bra frukost/lunch va? Nej men vi tänkte dra och käka lite tidigare än vanligt idag. Dels för att vi båda lär va skit hungriga och sen förhoppningsvis kanske vi får se solnedgången också. Vet inte riktigt vilken restaurang än men det lutar sig mot Where else. Pusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards