Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 4 mars 2015

Av marlene - 4 mars 2015 10:12

God eftermiddag (morgon för er)! Nu börjar vi närma oss slutet på resan. Tråkigt. Men ska bli kul att få träffa familjen efter 6 veckor, och min säng <3 haha. Igår kväll var vi och käka på en grekisk restaurang med hela familjen + Lucas farmor, låtsas farfar och två vänner till dom. Det var kul!

Idag var hag och Lucas på stranden ett tag innan vi åkte till german bakery för frukost. Därefter åkte vi till svenska skolan där dom hade olika aktiviteter man kunde göra så som massage, kasta boll osv. Dom samlar pengar till children of the forest, vilket är bra! Dock har det varit så jävla varmt idag, och det var ännu varmare där så jag och L stannade inte alls så länge utan åkte hem och la oss (läs:jag) vid poolen. Nu har jag precis duschat och ligger inne på vårt rum och chillar. Ikväll blir det fest på tree house. Blir nog skoj. Puuuusss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards