Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av marlene - 11 mars 2015 03:06

Godmorgon! Klockan är nio här och idag är det sista soldagen för oss. Imorgon bär det av till Bangkok. Vi åker här från Lanta 6 på morgonen (alltså midnatt svensk tid). Vi ska spendera två nätter där och passa på att shoppa innan vi åker hem lördag natt 01:30 så landar vi söndag morgon. Wow vad fort dessa veckor har gått. Det jobbigaste nu när vi kommer hem är ju att inte få va med min älskling 24/7. Det kommer att kännas knas, att inte få sova eller vakna upp bredvid honom. I Sverige träffas vi sällan så dessa 6 veckor med honom har varit helt underbara. Jag älskar honom mer och mer för varje dag!

Anyway. Han ligger och sover här bredvid mig just nu, hehe. Ska läsa lite, sen ska jag fan passa på att pressa på i solen. Måste tvätta kläder också, och så ska vi städa lite i huset då Lucas och dom kommer hyra ut de. Aja, får se om det blir något inlägg innan vi rör oss till Bangkok, vet heller inte om vi har wifi där borta då vi ska bo på hotell. We'll see! Annars hörs vi på när jag är i Svedala igen. Pussss

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards