Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 13 september 2010

Av marlene - 13 september 2010 19:48

PUH! Äntligen hemma, har varit på en powerwalk med mami i typ en och en halvtimme, men de va väl skönt. Ska ta och duscha snart efter biggest loser.

Idag vare ju politikdag i skolan så vi fick sitta och lyssna på lite folk som hade debatt om deras partier i över en timme.. lite jobbigt att behöva sitta ner i över en timme, men det var faktiskt intressant. Åhh.. Jonas har köpt en iphone 4... jag vill oxå ha (!!!)

Av marlene - 13 september 2010 11:05

Hoooola! Ska alldeles strax börja röra mig mot bussen, måste försöka få tag på Frida först bara (!!!)

Juste igår drog jag ju till kista med Ellen, vi kollade lite kläder och sånt, sen så gick vi på bio. Vi såg going the distance och jag har bara hört dåliga saker om den filmen, men både jag och Ellen tyckte faktiskt att den va bra. Det va en jätte söt film!

 

anyway, idag har vi politikdag i skolan typ (?) så vi börjar senare än vanligt. För egentligen börjar vi halv nio men alla lektioner är inställda pga att det kmr politiker till skolan och ska prata, så idag börjar vi halv ett, as najs faktiskt! Ska fixa klart mig nu och ringa Frida, ciaaaaao!

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards