Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 26 september 2010

Av marlene - 26 september 2010 14:08

Ligger och kollar på en dokumentär om Jonas Brothers på 5an, sen efter den kommer Camp Rock 2 som jag inte får missa!
 

I fredags kom Carro, Beck och Sebbe hit för att föra lite, sen runt tio rörde vi oss in mot stan där vi mötte upp Tobbe och resten. Vi drog till mango bar och va där i kanske två timmar.. Helt ärligt så sög det där! As tråkig fredags kväll säger jag bara..
 

I lördags kom Carro hit runt åtta och då snacka vi lite, lyssnade på musik och drack. Sen vid tio tog vi bussen till jakan och drog till mp. Det blev en väldigt rolig kväll faktiskt :) träffade på en massa som man känner. Kom hem runt tre och somna direkt. Ah det var väl min helg :) puusshej!

Av marlene - 26 september 2010 03:10

Skönt det är att komma hem! Carro kom hit runt åtta och då börja vi dricka lite.. Sen runt tio drog vi mot jakan på mp, det var as najs och kul. Träffade på massa olika människor :) nej nu ska jag sova, är sjukt trött!! Natti natti

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards