Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg under mars 2011

Av marlene - 17 mars 2011 16:29

Tjatja! Kom hem för ngn timme sen och har pluggat samhälle. Skulle svara på några frågor och de gick ganska bra faktiskt! Nu när jag är klar me de ska jag vila framför ngn film  förresten så fick vi tebax vårt religion prov idag och jag fick VG+. I am happy!


Juste, imorgon ska jag och Frida på arbetsintervju på Ekerö! Väääldigt långt bara. Men mer om det imorgon   puss

Av marlene - 16 mars 2011 20:06

Dag 6: Favoritfilm/er


Här har ni två av mina favoritfilmer!
 

   

Av marlene - 16 mars 2011 19:55

Idag vare ingen vanlig skoldag. Hade inga lektioner utan vi hade ANT-dag och vi hade temat "don't drink and drive". Så det kom två personer som pratade om va dom gått igenom. Väldigt intressant och hemskt faktiskt. Den ena hade varit alkoholist men har nu varit nykter i tio år, den andra förlorade sin son för tio år sen av rattfylla. Det var inte han som körde utan han blev påkörd. Så det var väldigt hemskt! 


Efter det fick vi sluta och då kom Timmie och hämta mig och Frida från skolan, så vi fick skjuts hem  somnade nästan direkt när jag kom hem. Galet trött + huvudvärk. Men nu är det över och nu väntar jag bara på att modern family ska börja. Är ju en och en halvtimme kvar tills de börjar.... 

Av marlene - 15 mars 2011 13:47

Måste bara säga att jag är sjukt arg på nelly. Jag skickade tebax min retur för tre veckor sen men har inte ens fått tebax mina pengar? Har mejlat dom två gånger nu och den sista gången var i torsdags (tror jag?) och då sa dom att dom skulle lägga in pengarna på mitt konto. Men jag har inte fått dom än? Och det har ändå gått fyra arbetsdagar snart.. 
 

Anyway, så mår jag inge vidare heller. Jätte ont i huvudet och är helt hängig. Så jag struntar nog i min lektion som börjar tre. Känner att jag inte orkar åka nånstans. Vill bara ligga i sängen och sova. Ska kolla klart på filmen white noise, sen sova. PUSS
 

  

Av marlene - 15 mars 2011 09:08

   Dag 5: En bild av någon/något som gör dig glad


Av marlene - 15 mars 2011 08:58

Godmorgon  ingen aning om vi har vår första lektion eller inte eftersom vår lärare inte va där förra veckan och han har sagt att han kmr skita i vissa lektioner pga att han fått sparken. Så ifall vi inte har den så har jag typ 6 timmars håltimme.. och det orkar jag verkligen inte med (!!) aja, efter den är det foto men den lektionen börjar inte förrän runt tre tiden. Så jag kmr inte gå på den första lektionen utan går på nästa som är om 6 timmar. Så slipper jag åka till skolan i onödan! PUSS

Av marlene - 14 mars 2011 22:38

  

Shit vilka fina ögon han har :o okej säkert photoshoppat men ändå!

På den här bilden va han riktigt snygg oxå   

Av marlene - 14 mars 2011 21:26

Alldeles strax kmr en sjukt bra serie!   wooho!

  

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards