Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 8 april 2011

Av marlene - 8 april 2011 09:10

Haha nu kan jag blogga igen! Orkade inte göra nånting igår. Låg i sängen typ hela dagen och sov. I onsdags hade vi skiva på grand garbo. Vi skulle vara där vid sju för att äta, men innan drog jag hem till Frida och fixade mig dära. När klockan närmade sig halv sju åkte vi. Det var sjuuukt fint och fräscht där! Det var min klass (mp3a), mp3b och hp som hade skivan. Vi käkade först, sen blev det dags för "klassens...". Skriver sen vad jag blev  efter det åt vi efterrätt och sen var klockan tio! Tiden gick sjukt fort, för klockan tio kom ju lite folk. Sen kom det mer och mer hela tiden. Det var verkligen en grym skiva. Jag hade jätte kul, och det verkade alla andra oxå ha (y). En lite dålig grej var att dom stängde av rökrutan pga minderåriga försökt komma in (?) men efter en timme öppnade dom det igen, så det löste sig. Vi hade ju hört en massa olika rykten angående vilken DJ vi skulle ha och inte ha.. vi trodde vi skulle ha Musse, men sen skulle han spela på ngn annan skiva. MEN tydligen så ville han överraska oss och kom och spelade på vår skiva ändå han är grymt bra! Jag och Frida fick skjuts hem sen av hennes kompis, så det var najs. Kom hem runt halv tre.


Jag blev: klassens groupie;
Du är besatt av en grupp och sång även fast du inte är så lång.

Du har posters över hela ditt rum, du börjar nästan bli lite skum.

För dig är Nick en riktig tia, din högsta önskan är att han ska fria.

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards