Live the life you love, love the life you live!

Alla inlägg den 15 april 2011

Av marlene - 15 april 2011 14:00

Shit va varmt det är ute, helt seriöst! Har legat ute i solen och läst lite sen halv tolv, men gick precis in för att jag höll på att somna. Haha blir så trött av solen. Ska dricka is vatten nu och lägga mig i soffan framför ngn film. PUSS
 

 

Av marlene - 15 april 2011 08:42

Uppe med tuppen.. eller vad man säger! Är ledig idag och ändå vaknar jag såhär tidigt? Jag fattar inte.... anyway, tänkte berätta lite kort va jag gjort den här veckan.


Tisdag
: var i skolan ett tag, sen mådde jag inte så speciellt bra. Hade ont i halsen, så jag åkte hem. Sen var jag ändå tvungen att gå på en handledarkurs med pappa så att jag kan börja övningsköra. Kändes inte direkt så kul att sitta där i tre timmar när jag mådde som jag mådde.

Onsdag: Stannade hemma och gjorde ingenting typ. Kollade på film bara.

Torsdag: Samma sak här. Kollade film. Fast drog ändå till skolan runt halv tre för att göra ett prov eftersom det här var sista chansen :/

Presentation


Här kan ni läsa om mitt tråkiga liv. PUSSS

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Följ bloggen

littlebitlonger

Ovido - Quiz & Flashcards